21 Maj

Nu har brudarna lämnat mig! Gråter floder :( Ska försöka klara mig ändå! Vi grillade god maat idag, fan man borde göra de oftare :D Hela sommaren kommer nog att bestå av grillat kött! Vilket är bra! För då kan man vara skita less de är vintern börjar och sen när sommaren kommer igen så grillar man återigen :D Bra bra!

Idag har ja jobbat, inte alltför kul! Men de gick bra ändå! Dock massa saker att göra på mindre än 4 timmar så de vart ju som lite strssigt i slutet. Men men...

Nya gaddningen har börjat läka och de känns! Jag tycker om tatueringar men när läkningsprocessen börjar är de inte kul! Hatar när de kliar!!!! Men otroligt nöjd är man med de! Är som inne på japansk stil nu! Längar till nästa redan! :D Hmm?? Undra när de blir! Kanske drop in? Om pengarna finns!

Nää ska vänta ett tag till sen ska ja hämta tvätten och mysa ner mig i soffan med datorn och se på One Tree Hill & Gossip Girl :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0