19 Maj

Igår gjorde ja en ny tatuering :) Jippie! De blev en geisha på högra skuldran :) Min syster har nyss vart här och hjälp mig rengöra den lite! Är inte de lättaste stället att nå på :S Lite synd! Men nöjd är ja! Lova, Alva & Stina kom även på besök! De va kul! Sen när ja va klar så satte vi oss på en bänk på Storgatan och tog oss en glass och några cigg :D Min farmor gjorde oss även sällskap ett tag :D Sen bar de av hem till stan!

Idag har Emma gjort sin tatuering! Säker himla snygg den med! :) Stina gaddar sig imorrn :P De är lite kul! Nää nu blir de att ta en cigg och sen sova så man orkar att joba imorrn!


Tjiiing!



Nygjord! Lånad av Lova! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Den blev så förbaskat snygg alltså! Nu laddar jag inför imorgon och hoppas jag får något lika snyggt :)

2009-05-20 @ 00:04:16
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Kg

SNYGGT nanting vart de ju! ska bli kul o se alla eras sen nær ja kommer hem :)

2009-05-20 @ 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0