Utmanad nr 2!

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag skulle vilja gå ner lite mer i vikt. Är absolut inte nöjd med vad ja väger nu! Men de verkar ju mot bättre tider, vilket är bra :)  

2. Jag har faktiskt lite städmani. Jag hatar överallt annat att ha saker framme och ha stökigt. Visst händer de att man har de nån gång men de är faktiskt inte så ofta. Disken ska då absolut va bort om de ska komma och hälsa på folk!

3. Jag är lite av en shoppaholic! Trycker mycket om att handla saker, de kan vara vad som helst egentligen. Inte alltid bra för plånboken! :S
 
4. Jag önskar att man ibland va länge än vad man är. Fan 162-163 cm är inte roligt! Man känner sig som en pygmé! 

5.  Jag älskar dofter. När ja tänder ljus så ska de vara doftljus med massa goda dofter :) När de gäller parfym är de samma. Har en drös med parfymer, inte för att de gör nått för man kan ju variera mycket :) Eller nu tror ja bara de är 5 för tillfället! :D Att de doftar mycket är ett MÅSTE!

6.  Ibland klagar ja faktiskt, men jag tycker faktiskt att de ibland är ganska kul att tvätta. De är så roligt att få dofta på fräscha kläder och sen hänga up dom! Jag är nog inte helt frisk efter allt! :D


Utmanar : Anneli, Katarina & Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0