Sol å värme!

Nu har ja kommit hem, har vart med Katarina hela dagen/gårdagen. Vi kom på igår att vi skulle ha Disney film-time :) Så vi drog till Katarina och började tanka massa roliga filmer :) Sen somnade ja som vanligt (de är sällan jag kan hålla mig vaken asså! ) Vaknade imorse av att massa stora truckar skrapar vägen utanför Katarina & Tomas, dom sover vidare men de kan inte ja! Så jag sätter igång filmerna igen :) Vi drar senare ut på stan och jag hittar en fine jacka :) Linnea fynda till hon med :)

For sen tebax till Katarina där man blev bjuden på maaat :) Kött-wok med ris! Muuums ;)

SÅ nu sitter ja hemma och har fixat min boxer, äntligen! Va tyvungen att fabrikinstallera om den. Och idag när ja pratade med Tele2 så trodde han att ja va typ dum i huvudet och inte kunde ett smack! Vissa tror att bara för att man är brud så är man dum i huvudet?!!! Fördomar!


Va ju i Rättsel ihelgen med, och de va skita kul! En bild säger mer än 1000 ord!


Har även hunnit med att träffa min vän Lovisa och den underbara Alva :) Hjälpte henne även med att möbler om deras vardagsrum och de va himla kul, och resultatet vart ju skita bra! :P

         




Rock gänget på lördagen! :)




Söööta Alva! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0