Tunga ögonlock!

Åhh fasiken, trött är man! Somna typ efter närmare halv 6 imorse. Pappa ringde för typ 30 minuter sen och väckte mig. Va tvungen att leta regeristeringsbevis papparena på Ascona´n, eller han behövde del 2. Typiskt hade ju del 1! Jajja, så de va bara stiga upp och starta datorn och beställa ett skit papper som kostar massa pengar, onödigt med andra ord att lägga ner pengar när den ska SKROTAS!!

Nä, nu måste ja dra upp persiennerna så jag får lite ljus i lägga. Kan ju va bra att vända på dygnet eftersom de är ju jobb imorrn!

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart det håller på länge, ingen idé annars ju. Jag har lovat mig själv att gå på en tatueringsmässa i år, så detta tillfälle får jag bara inte missa!

2009-03-06 @ 00:07:38
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0