Time for bed perhaps?

Idag har ja vart på stan med Stina och kollat på kläder, eller hon skulle ju handla en present till karln. Men de fixa hon gallant själv när ja lämnat stan. Fot och handla på coop, och insåg att här hittar man inte nått alls mer. Så man gick runt i ett tag. Sen hem och lasta in mat i kylen, sen snabbis få i mig lite pasta och skynda mig nu till Anneli & Danne som befann sig på Klubbis! Hjäpte dom att torka ut skåpar medan Danne la golv och Anneli målade :) Sedan dyker Katarina upp så vi surrar som vanligt och sen ska dom hem så jag och katarina far med våra bilar till hemkväll där Stina skulle möta upp oss :) Hyr 3 filmer efter om och men. Hem till mig och slår igång dom! Katarina försvinner fort efter att första filmen är klar. Stackare som inte vill se skräckisar :( Fast förstår vänne, du ska ju jopbba idag med! Så ja och Stina börja se, fast in i typ högst 3 minuter så pausar vi och tar ett snack :) Sen tar vi upp filmen igen efter ett bra tag. Detta va kanske dock inte den bästa ide´en, men men. Har man hyrt en film är de bara att se den. Så när den är klar så stjussar ja hem henne. Vi får ta upp den filmen en annan dag! Har ju hyrt i en vecka juh! :)


Sleep tight good friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0