Shoppaholic, ooohja!!

Har vart i Luleå idag och shoppat med Katarina :) Gick väldigt bra och mycket pengar förbrukades det! Men de tyckte ja att jag var värd! De va länge sen man riktigt shoppade, ibland blir de ju stan och så hittar man ju lite småtjafs (som ändå alltid är behövligt). Dock så hittade ja inte de ja ville ha. Hade bestämt mig för ett linne som ja såg på H&M hemsida och hoppades massor att de fanns på Divided i Luleå, men icke att de fanns:( Catrine lessen! Jajaj men fick massa annat kuligt :) Vart lite lessen för tröjan/jackan jag hittade på Carlings att den inte fanns i rätt storlek. Men tjejen som jobbade fösökte att få tag på den åt mig ringde till Piteå & Skellefteå, men gav tyvärr inte så mycket. Måste ha vart mer människor som tyckte om den!

Kom hem kring 5 och va bara att snöra i sig lite mat och sen pallra sig till Korpen och boxas lite :) Bra program idag :) Jag & Kg fattade inte hur tiden kunde gå så fort.

Jajja, nu ska ja fortsätta och se Project Runway!

Designar vidare!

Ps. Hoppas att de gick bra för min syster idag när hon skulle flyga från Australien. Hörde att de va orkan dära. Hopefully se made it to New Zeeland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0