Gossip Girl!

Vaknade till min förvåning kring 8 imorse! Jag gick ju inte i säng förrens efter 2 och ändå vaknar jag å är helt pigg! Hur kan de komma sig??! Vad kan man göra åt de då? Jo, läsa Gossip Girl :D Har vart ett tag nu som jag har haft uppehåll från att läsa, men fattar faktiskt inte hur ja har kunnat slitat mig från dom böckerna!! Helt underbara! Läste ut den 6:e boken nyss och blir kanske inte idag att börja på den 7:e boken. Har så mycket annat ja ska hinna med, men kankse en snabb kik på hur den börjar :D Jag har ju tid sen också. Det är ju 12 böcker att läsa!


Laddade även hem massa ansnitt av serien Gossip Girl samt One Tree Hill igår [därtill varför ja la mig så sent] Blir att ta nått marathon där snart med. Har haft alldeles för mycket på gång när man totalt missat att se typ 8-10 avsnitt av varje serie!! Fy fy på mig!


Nu väntar ja bara på att Katarina ska dyka upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0