Go-Away Party & Dop! :)

Fredagen började med att fixa Katarinas jeans, sen började man göra sig redo för hennes Go Away party. Anlände till henne kanske kring 5, efter att väntat på att Tomas väldigt länge! Skulle bara ta 10 minuter från djupviken men de jävlades för han. Så vi började dricka go dricka :) Sen kring 6-7 började resterande folket att strömma in :) En väldigt kul kväll, synd att man inte kunde följa med ut, men kände att ja ville vara kry på Alvas dop!

Så nu kommer vi till lördagen. Dop var högst upp på listan! Vaknade 8 [ja vet, tidigt som fan! ] De va bara att börja göra sig iordningen igen, kände inte tagget sådär så tidigt! Kring 10 började ja rulla från Piteå stad till Lappurträsk! Hjälper henne med håret och sen gör ja hennes lilla syster Emma fin i håret med :) Tur att man finns ibland! :P Klockan 3 far Lova, Johnny & Alva ner på byn, jag och Emma stannar och surrar lite! Halv 4 rullar vi ner på byn! Snacka om att Alva tösen va sööt under hela dopet. Det va nog spännande att se på allt folk som satt dära, så sen började hon prata massa :)

Idag söndag har jag färgat min mammas hår & hon färgade mitt. Känns himla skönt att bli av med utväxten. Finns de nå fulare än utväxt? Neeej, inte de!



 


Tomas& Katarina



Jag & Stina


Emma & Mari


The Girls


Charlotte & Anna


Mikaela & Lena


Katarina, Robban & Emma


Lollo & Charlotte


Prästen, Johnny, Alva & Lova


Lova , Johnny & Alva


Tårtorna


Miiin Goda Macka!!!


Lova


Jag & Emma


Alva :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men söt liten unge! Jag vill också ligga och sova i en vagn :P

2009-03-30 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0