...

Jobbat idag, dom sista timmarna vara oändligt trååkiga! Jag och Carro hade inget att göra! Fatta de är inte ofta!? Så jag bestämde mig för att handla trisslotter :) För hela dagen idag har kunder handlat de och de kändes som att de va meningen att ja skulle också göra de. Handla 5 trisslotter vann på två och fick tre nya :D Dock inte vinst på dom! Men de va himla kul att skrapa, inte igår!

Har även fått ett mejl från Malin som undra vad den söta brunhåriga tjejen hette som ja va med på tatueringsmässa :) De va ju Stina såklart! ;) Fatta kul om vi hamnar i en tatto tidning :D Blir att lägga pengar på den när den kommer ut. Kommer dock inte ihåg va den hette nu, men Stina har säkert koll!

Näää nu blir de att sova sängen har inte sovit bra på flera dagar nu. Har JÄMT vaknat kring 6-7 på morgonen och inte för att ja gått och lagt mig tidigt heller! Hoppas på bra sömn inatt :D


Grattis Robert :)

Btw, Emma allt kommer nog att blir bra! Du är ju stark! ;)


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, hon tyckte att mitt hår var brunt, så jäkla nöjd jag blir :P Jag vet att det var något med modification, men mer än så minns jag tyvärr inte :P

2009-03-24 @ 23:58:36
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0