Dagen!

Idag har ja jobbat, skulle egentligen börja 12 men började 9.15 istället. Va dock ganska trött imorse när Lena ringde. Somnade efter 2 och vaknade 5 imorse och hade problem med att somna om :S Inte kul alls! Har haft sömn problem nu länge, hoppas att de ger sig snart så man kan sova en hel natt så man är utvilad!

Imorrn blir de att hjälpa Emma att flytta lite saker som tillhör Danne. Så ska snart ringa och höra när vi ska dra igång.


Emma & Jag

Sen kanske jag hinner hitta på nått med Stina med :)


Jag & Stina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Styr du upp Piteå åt mig och hur går det med allt annat? Saknar dig!

Puss&Kram

2009-03-30 @ 23:19:31
Postat av: KG

Från mig var det (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0