8 Juni

Hahah, vaknade nyss av att min vän Robban ringde :D Vi surrade ett tag sen skulle han jobba vidare! Haha, jag tror att man vill vara kvar i Maj länge! Har inte märkt de själv utan har ju skrivit några inlägg och har väl trott de va maj forfarande :D Tur att Robban är med i svängarna annars hade ja ng aldrig märkt de :) Man är ju trots allt född blondin! Kan ju förklara allt och alla misstag man göra ibland!

Helgen va kanon! I fredags va ja bara hemma och degade, for till Carro & Niklas! Vi såg film, Vi hade iaf tur med vädret. Fasiken va den är kulig!

Nu är de som helgen börjar :D Lördag morgon vaknar ja kl 8, inte meningen dock! Kunde inte sova längre, bajs då! Jajja, men de gjorde inte alltför mycket :P Då kunde ja ju istället börja packa :D Så kring halv 12 lämnade ja nog Piteå, efter om och men. Drog mitt pick å pack till Boden, där Stina väntade! Vi kollade lite på hennes kusins bal! Alla va himla fina! :D Sen va de bara att vi  fixade oss iordning och sen drog vi till Maria med Katarina, Lena å Linnea. Grillade och drack! Eller ja tog de ganska lugnt då för att ja kände att ja behövde mat innan ja drack nå mer! Hade ju tagit mitt första glas kl 1 tidigare och inte ätit nått! Så lite smart va man. Men sen va man ju inte lika bright! :D Vi var där till kanske 9 eller några minuter över för att vi skulle ju åka buss, men sena som vanligt när man är på fylken så de blev taxi :D Drog till Farmen och rockade :D Jag tappade bort alla under kvällen kändes de som men tråkigt hade ja inte för de :D Så kring 1 gick ja ut och satte mig på en bänk med Krille och Sara. Väntade på att resten av gänget skulle dyka upp!

Vi tog bussen in till stan och gick till Katarinas bil för hämtning av alkohol, inte för att vi behövde de men ändå! Sen vidare till Frasses där de va grymt mycket folk! Bestämde oss för att detta skiter vi i, drar till mormor istället! Sen gick ändå Krille och fixade mat :D Bra, bra! Men de va lite kul när han kom tillbaka :D Han skulle köpa 2 Skorvmål och 1 Mellan Spripsmeny, kom tillbaka med 3 skorvmål och 2 stripsmenyer och 5 drickor :D Vi vart då mätta!

Lite bilder från helgen!



 




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0