5 Maj

Vaknade kring 9 idag! Började städa och plocka ihop lite, för de ser såg faktiskt ut som om att den bomb nyss sprängts här! Och för de andra kan de ju som vara lite kul om de inte ser ut som själva fan när min mor ska komma imorrn och sova hos mig! :D Hon har nämligen klassfest! Alla som är födda 1963 och gick i Piteå kommun ska ha fest på Nolia! Fatta själv när man gör nått sånt kul! :D Men tack å lov att de inte är än :P

Sen for ja till Sara [Lovas moster] för att där hängde Lova och sötisen Alva! :D Så då fick ja även ju se Sara å Peders hus :) Vilket va ett fint sådant! :D Sen drog ja, Lova å Alva på stan en snabbis, jag handlade bara på bolaget! :D Men de va ju behövligt för vi ska ju nämligen till Western Farm imorrn :D Och är taggad till 1000 eller mer!! 
Nu blir de att sticka på jobbet! Ska bara jobba 3 timmar så är snart hemma igen! :D


Kommentarer
Postat av: robban

Det är ju den femte juni gumman ;)... Förvirrad? ;). Ha det bäst!

Själv ska jag ut å köra hoj idag den 6e JUNI ;) (Nationaldagen till ära)



//Robban

2009-06-06 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0