29 Juni

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Kanske inte på de bästa! Kan ju inte va de jämt!
Favoritgodis: Äter inte godis!
Är det nåt du absolut inte äter: Hmm, kan inte komma på nått! 
Kläder just nu: Blommig klänning
Musik just nu: Ljudet av tv surrar i bakgrunden :D
Vad sa du senast: Jag sa till Mari att ringa mig imorrn när hon & Jeanette är på väg :)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Trivs bra som de är nu!
Sommarplaner: Jobba, sen umgås med mina underbara vänner :D
Fisk eller badkruka: Jag måste säga badkruka! Gillar inte att bada!
Saft eller alkohol: Beror på, gillar bådadelarna! Kanske tillsammans?! :D
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: The Sun!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min mobil, hårborste & ett par skor!
Spelar du nåt instrument: Nej inte ännu! Håller på att lära mig gura :D Men min är jämt ostämd å inte alls kul at spela på!
Morgon- eller nattmänniska: Natt människa!
Sparare eller slösare: Slösare nummer 1! Speciellt skor å kläder :D
Bästa film: The Notebook
Tror på liv på andra planeter: Ja, why not!
Kommer du ihåg din första kärlek: Klart ja gör!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej inte de!
Har du några homosexuella vänner: Inte va ja vet, så nej då!
Tror du på mirakel: Jo de gör ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo, hoppas ja att ja är!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: Bio, de gör man så sällan.
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? Haha, ibland!
Stjärntecken? Lejon!
Rädd för insekter? Men JAAA!
Äckligaste insekten: Spindeln
Största svaghet:
Det här är jag bra på: Ställer upp för mina vänner!
Bästa bok? Har läst många bra, kan inte komma på bara en!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga !
Vad vill du jobba som? Make-up artist
Chips, morötter eller godis? Morötter
Pizza eller hamburgare? Hamburgare!
Skriver du dagbok? Nej, fast egentligen va är detta!?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan de. Har en geisha på ryggen, en döskalle tatto på vaden och mitt namn på handen. Sen är ja piercad i öronen å näsan!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat. Hatar när de är stökigt! Visst har ja ibalnd stökigt men tycker inte alls om de!!!
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag hoppas de! Vill verkligen! Men är duunder höjdrädd så dom får nog putta mig :P
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster, om ja äter med gaffel å kniv, men annars bara höger!
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Jo de gör ja!
Gillar du att sjunga? Jo de gör ja!
Anser du att du är stark? Jo både fysiskt och psykiskt!
Brukar du sola?Om tiden finns så ja!
Vad gör du om du får hicka? Försöker att bli av med den!
Röker du? Ja de gör ja!
Snusar du? Nej
Använder du knark? NEJ, usch fy blä!
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Nej de har ja inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0