25 Maj

Beroende på hur man ser de är de min enda ledig dagen i veckan! Jippie! Å andra sidan så är ju inte denna dag slut ännu, even better! :D Har jobbat idag och de har väl gått bra, eller relativt! Sen efter jobbet hem å grilla! :D Muuums! ;P Stina kom å åt med mig, aldrig helt fel att få sällskap :) Sen dök även Katarina upp, fan de blev bara bättre! Sen satt vi å kollade på tv :D

Har för övrigt glömt att berätta om våran söndag! Hängde med Emma hela dagen, väldigt trevligt! Hon hämtade mig kring 1 tror ja, följde henne å handlade sen drog vi till henne! Efter att hon fått i sig lite käk så for vi å plockade upp Anneli å Caisa hos Anneli och drog med dom på upptäcksfärd!

Detta är bilderna som ja tog! :D


Detta är ett tält/boende som förrut användes av Piteås alkisar! Bodde där en hel sommar! Dom hade de säkert trevligt! Jag hade valt att inte bo så! Men tur att man är olika!


Tält/ boende 1 och 2!


Nu är vi i öjebyn och tittat på de ristält som "Mannen i skogen" byggt och bodde där och erbjöd diverse dåliga saker till människor!


Annan vinkel! Helt seriöst så hade han en riktig kamin å allt!


Barackerna som dom som inte har nån bostad bor i...


Nu har vi anlänt till Linnés Källa! Spännande, Eller hur?!




Stigen till Källan!


Den va inte långt bort! Va han vi gå, typ 1,5 meter på bräderna! Haha! Men nu har man sett den iaf :P Men vi blev uppätna av myggorna så jag å Anneli vill dra därifrån foooort!


Nu ska ja ta en cigg å sen sätta igång en film och sooova! Så man inte sover bort hela sin ledig dag! Tänkte hinna med massor imorrn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0