31 Juli

Åhh vaknade 8 idag, känns lite tragiskt eftersom att man är ledig! Men de kan ju ha att göra med att  man har en mänsklig klocka som säger att man ska upp den tiden! Har ju vart uppe den tiden alla andra dagar så varför inte idag med? Tycker den! Ringde till jobbet imorse för att höra om min chef Lena fått sova idag! Men ack inte de! Tycker sååååå enormt synd om henne, i 2 veckors tid har hon blivit väckt mitt i nattten av att ett fryslarm går på jobbet! Och måste då till jobbet! Alla har försökt göra nått som kan hjälpa att larmet inte går, men aset Securitas dom gör inget! Nu känner ja att de är nästan på tiden att vi byter! Nej, jag har semester IDS inte komma och fixa ert larm, säger dom! Jäkla as! Tänk på Lena som måste upp varje dag, 2 på natten! Nej de tänker dom inte på!! Himla skit!!!

Idag blir de att tvätta klockan 1 och sen grillar vi kring 6 hos Anneli & Danne, ska bli enormt kul! Va sååå länge sen man va med hela gänget :D Är enormt sugen på att se Emmas nya tattoo också, hoppas att hon har tid att komma :D Nää nu ska ja hoppa i duschen och sen bege mig en snabbis på stan tror ja innan tvättis :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0