26 Juli

Har kommit hem för 1 timme sen. Somna på Katarinas soffa igår, vet dock inte riktigt när! Men skönt vare! Sitter och lyssnar på snarkningar som kommer från Roger och Jonas! Linnea gör inte nå ljud alls! :) Vilken helg de varit, helt jävla klockren! Alla som inte va här PDOL missade verkligen nått!

I torsdags var festen hos Stina & Johannes, jag jobbade till 7 och sen hem göra sig iordning och dra dit! Hade väldigt trevligt! Kanske för trevligt, eftersom de gick lite väl hårt till! Jag lyckades nämligen supa bort min mobil och ena min klack på skon! Vet inte hur ja lyckades men kan ha att göra med all god dricka man fick i sig! Så bara så ni vet så har ja fortfarande samma nummer!! Bara ringa! :D Fredag va lite panik ångest när ja vakna och insåg att ja hade borta mobilen! Inte alls kul! Cykla in till Katarina på morgongen och då drog vi och köpte en ny mobil! Sen drog vi till Kittel :) Hängde där ett tag sen bara hem och göra sig redo för kvällen! :) Festen på fredag va hos mig, mycket trevligt! :) Bara bra människor! Denna dag va ja himla skötsam! Hammerfall va på listan denna kväll :) Dom rockade! Jag, Stina, Niklas och Hedblad drog oss ända fram till scenen, eller vi va väl tredje från stängslet. Helvete va de va varmt där! Gick upp sen till Gottis ingången och stod och väntade på Stina och rockade vidare där! Lova och Johnny hade de gått, vi lyckades nämligen tappa bort varandra! :( Men sånt får man som räkna med! Men dom överlevde iaf , sicken tur!

Lördagen började i Kittel med Carro och gänget :) Såpatävlingen va denna dag :) De flesta karlarna körde Borat-stil! :D Hahah! Sen skulle dom ju stänga området och vi skulle ändå börja bege oss, så jag & Anneli drog till hennes jobb där hennes alkohol var & där fastnade nyckeln i låset! Helvete! NVS fick då komma och fixa de! Fan där har ja och Anneli stått och försökt få ut nyckeln men med inga bra resultat, han kommer där tar i nyckeln och ute! Va hände liksom!? Jajja, bara himla tur att de löste sig! :D Jag for till Katarina och kände mig sliten! Duschade och vänta på att Linnea och Roger skulle dyka upp så jag kunde få min alkohol och hämta lite snyggare kläder! För såg ut som kom och hjälp mig fast ingen kom! HARDCORE SUPERSTAR va på schemat idag! Helt jäkla klockrent! Dom va underbara! Känner ju att man vill ju inte alls duscha för autografen sitter på armen! Näää nu orkar ja inte skriva nå mer.... Kanske blir uppdatering nån annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0