26 Juli

Fan de ser förjävligt ut hemma! Jag ska snart börja plocka undan, men känner inte alls tagget för de säger ja bara! Måste även torka bort färg från tapeterna, Roger har på nått sätt lyckas smeta ut sin autograf på tre ställen på mina vita tapeter... Har fått bort lite men de började tapeterna att lossna så ja väntar ett tag med att göra de igen. Dessutom gick min säng nyss sönder :S Dock har de vart väntat ett bra tag. Bena har inte vart rakast om ja säger så, har försökt bryta tillbaka dom men de har inte gått! :D Så nu måste ja köpa nya ben!

Dessutom är min nya mobil CP!!! Den brusar massa när man surrar i den! Va är detta?! 2 dagar gammal, va sker!? Måste in med den snarast! Crap!

Nää kanske ska börja småplocka ihop!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hehe, de är ju de som är meningen :P

2009-07-28 @ 06:59:54
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, jag vet. Men tydligen är han petig, något som jag TOTALT har missat! Haha! :)

Jag hoppas verkligen man hittar en bil, för den går nog inte många mil till volvon och då lär han ju få höra det också :P

2009-07-29 @ 07:16:43
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0