2 Juli

Åh har nyss sett Armageddon, och hur än många gånger ja sett den filmen så lyckas ja med att gråta mig till döds varje gång! Fattar inte!? Jag vet ju hur allt slutar och hur de går, men ändå ska ja böla! Den är iaf himla bra!



Har efter jobbet idag vart å spelat beachvolley, de va himla kul! :D De va jobbar polare till Katarina och sen va de ja å Robban! Detta måste vi helt klart göra om tycker ja! Jag å Katarina va även hurtiga igår, va å spelade badminton vid kommunhuset ! Nää nu ska ja sova kudden! Om dom nu vill stanna i sängen idag! Vaknade imorse av att alla mina kuddar låg på golvet. Vem vet va ja har sysslat med?! Jag va väl arg på dom kanske! :P Hahaha!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0