15 Juli

Lööööning idag :) Finns de nått bättre, ehhh nej! :P Har betalt räkningarna så nu är de gjort :S Dock inte alls lika kul! Massa cash bara borta sådär :( Men men... Har även idag köpt PDOL biljett och alkohol för helgen :) Känns som om ja hunnit med mycket. Har ju faktiskt haft en hel arbetsdag också, och inte nog med de så har ja vart i Norrfjärden och monterat köksskåpar. Snart är de kanske klart huset så dom kan flytta in snart :D Kommer att blir suuuuperfint!

Nu är ja jätte trött och nyss diskat! Jag hade duuundermycket disk, och dom som känner mig så brukar inte fallet vara så. jag brukar vara ordningsam, men i veckan har de vart slapparveckan. För ja har även haft kvar tvätten från förra veckan i ikeapåsarna samt helgenskläder med! Detta är skandal, allt är ju rent men har inte alls orkat. Men man kanske får unna sig ibland, eller va säger ni?! :D

Näää nu ska ja nog ta en cigg och sen blir de att sova kudden! Ska ju orka med ännu en jobbar dag imorrn!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det blir super! :) Jo jag längtar! Det är som julafton för ett litet barn :D haha!

2009-07-16 @ 08:04:54
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Man mådde inte prima igår men samtidigt så var man ju ändå inte fullast. Fanns ju dom som hrm var fullare :)

2009-07-20 @ 19:18:29
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0