12 Juli

Gårdagen va lyckad! Va i Boden med Stina & Katarina. Vi drog festen hos Stinas mormor. Drog på farmen kring halv 10 har ja konstaterat! Just nu känner ja bara att ja är himla trött och sliten efter gårdagen! Vill sova nu men känner att de är lite tidigt, tragiskt nog! Men ändå ska jag snart sova måste ju upp tidigt imorrn!

Har även dunderstrulat på jobbet ihelgen, och inte alls förvånat!


Jag känner mig jätte kluven om hur ja ska agera här framöver! Ska ja ta denna diskussion? De är massa tankar som snurrar i min hjärna. Eller ska ja stunta i hur ja känner och bara försöka gå vidare? Nej, de känns ju inte heller rätt. Men jag vet att ja får ju då inte nått slut på detta bara genom att tänka själv! Varför ska allt vara komplicerat och tjorvigt, i hate it! Men vem har sagt att de ska vara lätt allting!?!? Jag får bara en känsla- osäker!


 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha! Ska du hålla koll?! Den som brukar vara fullast av alla :D Haha :)



Jodu, nog längtar man alltid. Måste nog sova lite middag så man orkar. Ska ju upp med Alva lördag.

Har du kanske nå snyggt man får låna? :)

2009-07-15 @ 07:12:11
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oj, ingen aning. Men om det är finare väder kanske nån tunikaliknande så man kan ha tights. :) Det är de enda jag kan komma på :)

2009-07-15 @ 08:35:59
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0