10 Juli

Har nyss vart på Sunes med Katarina! :) De va himla gott och sen så hade vi ju planerat att dra en Sunes denna vecka. Är fortfarande lite krasslig och känner att ja vill bli frisk, varför ska den finnas förkylningar och en sån massa skit?!! I Hate It! Så nu har vi (jag å katarina) bestämt oss för att dra till Vistträsk och sova där till imorrn och imorrn dra vidare på äventyr i Boden! Mamma håller i dunder medicinen! Jag bara måste ha!!! Så nu måste ja snart börja packa min bag! Och känner att de kommer blir jobbigt, för alltid har ja samma problem när de gäller att packa för att fara nånstans. Lyckas alltid ta med mig en massa strunt!!

Jajja, good luck to me!


Vi ses i dimman imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0