Wake up happy?

Min dag började inte så bra som ja hoppades. Jag lyckades med att försova mig :( Bajs! Vart dock inte försenad till jobbet. Ja vakande 9.15 och började jobbe 9.30. Så de var bara att fösa på mig kläderna borsta tänderna och snabbröka medans man halvsprang till bilen.

Hela dagen blir som fel när man försover sig. Man är som halvstressad hela dagen. Men men, dagen bra trots de. Skönt att vara tillbaka på jobbe. Jag skulle då inte vilja vara hemmafru. De skulle gå bra ett tag, men efter ett tag blir man ju fan gaaalen! Och speciellt när man är sjuk så är man ju såå isolerad så man blir typ galen efter ett tag om man inte träffar männsikor!

Imåndags så va ja och hälsade på Lova och Alva på Sunderbyn. Alva hade nästan skrämt livet hos mamma Lova. De här med att vara sjuk är inte lätt och speciellt när man är liten och inte kan säga så mycket. SÅ de var trevligt att umgås med er, som alltid vännen!


Har betalat räkningar idag med, inte kul! Och speciellt när man har hand om systers räkningar med, ser ut som om man är en helt stor familj hära. Fan räkningarna va inte billiga. Så nu var man fattigare också :( Åhh , nej! Jag som vlle shoppa nån dag tll veckan när ja kanske va ledig. Men vill man så tar man sig råd!


Nå nu til vettigare, kanske en diskning?! Skulle då behövas.



- Du är en vacker person -


Kommentarer
Postat av: Stina

Ingen jättestor skillnad tyvärr, fortfarande lite lilaaktigt tycker jag. Men jag har träningsvärk iaf. Det är något att vara glad över.



Räkningar är inte kul. Min dag började med mycket pengar på kontot. Nu är det inte så mycket längre.

2009-02-25 @ 22:27:33
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du måste skicka över bilderna från sjukan till mig :) Alva har blivit så MYCKET bättre nu, hon snorar ytterst lite och har kvar lite hosta. Men annars är hon frisk som en nötkärna :)

2009-02-28 @ 08:42:24
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0