Spel på hög nivå!

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen, kvälllen kom och ville göra nått. Kg & Tomas kom då förbi där kring 10 :) Väldigt kul med lite socialt sällskap efter att inte vart med nån på lääänge! Så vi satt uppe till halv 5 imorse coh spelade Chicago! Sen var de bedtime! Vakna av att Emma ringde och vi surrade ett tag. De var bra att hon ringde så jag inte sov bort hela dagen :) Så thanks baby! Gjorde lite frulle och då ringer min telefon, springer till den - Okänt nummer - (tänkte vem siner okänt nuförtinden!) Till min förvåning av de min älskade syster Caroline ! Jag vart så chockad och de märkte hon :) Skönt att höra hennes röst och höra att allt va bra! Så nu har man skaffat sig en skype så de blir billigt att höra av sig till henne och hon till oss :)

Och när jag pratade med syster såp plingar de på dörren; Mamma & Pappa dök då upp :) Pappa skulle fixa blinkersen på hondan men de gick inte som planerat! Tyvärr :( Den passade inte så bra! Så måste ill Mekonomen imorrn och höra om en ny/annan modell! Vi pratade lite och sen for dom till Vaivi och Östen!

Nu sitter jag hära i min ensamhet och funderar vad jag skulle ha hittat på. Är lite sugen på att fara och häls apå i klubbgärdet hos Anneli & Danne . Vi får se hur de blir, om jag ids ta mig iväg vill säga!


        
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

inehålls rik dag med andra ord :) här är det sjukstuga som gäller, Alva har lite feber men är ändå någorlunda pigg och busig mellan varven :)

2009-02-22 @ 16:36:51
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0