9 December -

Igår for ja en snabbis till Luleå, tänkte att ja skulle göra klart mina julklappar, vilket ja lyckades ganska bra med!! Dock glömde ja en sak som ja SKULLE köpa, men kan inte skriva de här! Bajs, crap och allt! Har bara systers julklapp kvar att köpa men ja vet ju vad de är och så :)

For sen på kvällen till Stina & Johannes. Den tösen har för övrigt blivit redhead women! Jag tyckte färgen va himla likt min, men Stina uppmanade att de inte va de :D Men om ja nu ska beskriva så beskriver ja min färg... Hon sitter nog snart på väg mot Kallax och ska ner på spelning i Malmö! :D Ha så kul!

På menyn idag är de Janssons Frestelse och de ska bli såå gott!!! Hoppas ja iaf! :D

Ps. Icy Tower är beroendeframkallande!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas maten smakar :) Våran blev då väldigt god :)

2009-12-09 @ 11:24:54
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag hade gärna tagit lite av den där janssons en jobbig bakisdag som denna.

2009-12-11 @ 18:12:34
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0