6 December - Andra Advent

Klockan halv 6 imorse tyckte tydligen min kropp att ja hade sovit nog! Min tanke höll inte riktig med! Så jag slogs lite med den och till sist lyckades jag med att somna om. Vaknade igen kl. 8, bättre tid. Gick upp till duschen och tog mig en låång och skön en! :D Sen föna håret, kasta i sig lite käk och sen drog jag och mitt lass till Norrfjärden där Loppisen va! :D Syster hade anordna den, suuper bra! Blev inte av med allt men de är ju jämt Badhusparken Loppis till sommaren så så banne mig ska ja dit! Tjäna in lite slantar som hamnar i spargrisen! :D Nu har ja anlänt hem och hunnit ätit lite mackisar och korv. Ska diska lite och sen göra en craschlandning i soffan är planen! :D

Ciao!


Hur coolt va inte detta, ifall man inte vill ha ljus?!


Kommentarer
Postat av: malin

men tack! roligt å höra det av dig, du som alltid är så dö läcker i håret! ;)

2009-12-06 @ 19:01:20
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0