22 December - Mamma & Pappa

Jag ser de snöar, jag ser de snöar.... Shit pommes va de har kommit mycket snö! Fick värsta chocken igår när ja tittade ut, samma idag! Igår jobbade ja bara till 4 och de va himla skönt. For hem och käkade lite tacos och sen drog jag till Hårstudion där min syster väntade på att göra mig snygg i håret :) Tack!!!! Tack! Helt underbart att äntligen utväxten är gone with the wind!! ;D

Jag är ledig idag och känner att de skulle vara kul att gå på stan en sväng :) Tänk om man kunde hitta nå fint att ha på sig till Juldagen och Nyår :) Nån som känner att dom vill hänga på?!! ;D

Nu ska ja äta lite frukost och göra mig klar :D


IDAG HAR MAMMA & PAPPA VARIT GIFTA I 20 ÅR!! :D STORT GRATTIS TILL ER!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, hade ja läst hejna tidigare igår så hade du fått följa en snabbis me ja o emma :) hade ingen vagn me mig igår men vi var bara på stan i 1 timme och jag FYNDADE till mig OCH johnny :) Vi blir matchande i lila :)

2009-12-23 @ 06:49:39
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0