15 December

Lööööönen har kommit idag, JIIPPPIE!!! Hur skönt som helst! Lever på minimum och har tänkt att de ska ja göra ett tag till iaf :) Vill ju ha massa pengar till resan som blir av i januari :) Längtar som stryk! Bali here we come, sooon! :D Så ikväll blir de att betala räkningar, så allt sånt är gjort! Inte kul då halva lönen går åt till räkningar, fattar inte tycker att ja har svindyra räkningar nu! Kan ju ha att göra med att man betalar massa pengar till lånet som man inte hade förr! :S Fast fick ju mig en fungerade bil!

Anledningen till att ja inte bloggat på 5 dagar är för att ja inte orkat, jobbat som en galning. Så då man kommer hem så finns som inte orken till att göra så mycket, förutom att äta och chilla liksom! Känns lite tråkigt, man hinner ju inte ens säga HEJ till friendsen. Förhoppsningsvis så blir de bättre efter denna jul! :)

Längtar till JULDAGEN! Alltid lika kul att komma hem över jul och se och säga hej till alla som man inte vanligtvis träffar så mycket :) Visst ska ni ut nu alla?! Så man hinner träffa nått friendly face! ;D

Lova den söta, kom även förbi med min mors bakmaskin i lördags natt! Så nu ska ja pröva att baka mitt eget bröd och förhoppningsvis så drar ja in lite pengar på de! Gluten - och laktosfritt bröd är ju inte billiigt!! Fattar inte!! Förstår ju att de är inte billigt att liksom att göra och allt! Men för fasiken ni som kan äta vanligt bröd kan ju få typ 3 frallpaket medan jag kan köpa 1 paket för samma pris!! Fattar ni va dyrt! Ibland då kunder klagar att allt är dyrt, då vill ja bara säga: -Men va glad att ni inte är allergiska mot nått!!! Jajja, nu har ja klagat lite över de! :) Så nu håller ja tummar och tår för att mina bröd ska bli dundergoda och billigare :D Så tusen tack min vän Lova som kom med den!

Nu ska ja ta
och fixa lite frukost och sen invänta ännu en dag på jobbet! Nu har ja bara 3 dagar kvar på mitt 7dagarspass! :D Sen är de heeelg och ja är leeeedig! :) Goood goood!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt härligt! Hoppas brödet smakar :) Johnny kanske kanske följer med ut, har börjat säga lite snyggt att vi kan väl åka när han är ledig istället :) o de va han me på :)

2009-12-15 @ 12:15:30
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0