9 Augusti

Idag har ja jobbat och sen for ja hem efter jobbet klockan 4 och då hade redan gänget samlats hos mig för att fika/fira mig! :) Så då var de bara att börja bjuda på fika och dricka (innebar Cola eller kaffe)! :P Inget alkohol haltigt ännu! :D Dom som va här då var Anneli, Danne, Emma, Stina, Katarina Caisa & Johan!  :) Sen bestämde vi oss för att fara och käka lite middag på Sunes! Då när vi ätit klart ringer Niklas & Carro och undrar var ja är när dom ska fira mig :) Så då var de bara att skynda hem och fixa fika igen :) Då dyker även Carro & Anton upp :) Många på besök här :D Mycket trevligt!


Blommor från Syster Niklas & Ann :)


Skorna från Emma & Katarina Armbanden och klockan från Carro & Niklas :)


Haha, måste även säga att min granne nyss var ner till mig och frågade om jag hade några stolar att låna ut imorrn! Sa då att beror på när för att ja ska få besök eftersom ja fyller år imorrn, då säger hon skojjar du?! Jag bara nej! Tydligen gör hon också de :) Haha, vilket sammanträffande :) Hon 52 och jag 22 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0