5 Augusti

Jag måste säga att min dag började abslout inte alls bra! De borrades och de klipptes gräs runt huset i morse alldeles för tidigt!!!! De är så himla typiskt då man är ledig, och speciellt när man bara är ledig en dag på jätteläänge!! Åhh hatar detta! Jag lyckades somna om efter ett bra tag, kan ju ha med att ja va så himla arg att göra! Länge sen ja va riktigt arg faktiskt!

Igår gjorde ja inte så mycket annat än jobba. Eller btw va ju på polisstationen och hämtade min borttappade mobil! Jag trodde aldrig att den skulle överleva PDOL´s Kittelfjäll och sen att ens nån snäll människa skull lämna in den fanns inte heller i min skalle! Men tur att de fanns snälla människor! :) Dock verkar den ha levt ett hårt liv, lite råpig! Snart ska ja hoppa in duschen och sen ska ja in till stan och gå in på Telia och höra om dom kan fixa min nya mobil, för de är ju inte alls i ordning! Trodde först att ja va hörselskadad och att de va bara ja som hörde att den brusade men icke de! Man kan ju blir enormt arg då man köper nya saker, då vill man ju att dom ska funkar, men de verkar ju som om ju nyare man handlar desto mer racklar dom juh!  :S Attans!

I fredags va vi och grillade hos Anneli & Danne och hade de jättemysigt! De va ju så länge sen man umgicks alla så de va enormt kul!

Lite bilder från fredagen!


































Sen i lördags va ja på stan med Lova, Johnny och snyggve Alva! Man vill som bara äta upp henne! :) Gick där ett tag, sen skulle dom handla och hem, så då gick ja me Emma & Emelie. Sen var de bara att fara hem för ja skulle till min kusin Camilla på 30 årsfest. Carro och Niklas hämtade mig kring 4 och då for vi! Hade de himla trevligt där, god mat och härliga människor! Kanske dock lite väl mycket att dricka för fröken Johansson, men men!

Liten bilder från lördagen!





































Sen i söndags va ja i Norrfjärden hela dagen men Syster oc Niklas och målade på och donade i deras hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0