17- 22 Augusti

Nu har ja kommit hem från min fiskeresa i Norge :D Har vart en suuperkul vecka med trevliga människor :) Så här kommer de bilder från veckan. Ids inte lägga allt så vill ni se alla så gå på min pixbox! :)

Gissa vem som drog största fisken?! :) Om inte ja :)



Niklas, Carro & Alex



Niklas, Carro & Mamma


Alex, Pappa & Jag


Pappa, Carro, Mamma & Niklas


Jag och min fångst :D 11 kg Torsk!


Jag lyckades få hela havet på kroken och tappade mer än halva linan. Pappa fick fara och köpa mer lina!


Min torsk!


Vi var tvungna att agera vindskydd :)


Allis, Mamma & Arne


Ida, Samuel, Pappa & Niklas


Alex & Carro


Sofie, Pappa & Arne


Triangelspelet!


Familjen Nilsson


Carro (sovandes), Niklas, Pappa & Annika


Middag


Agnes & Annika :D


Charmtrollet som följde med på resan :D


Lisa ska ha trolleri show


Vi fick vara publiken :D


Anlo & Rikard


Pappa & Mamma


Solnedgång


Morbror, Rikard & Nina


Vårt hem :D


Saltstraumen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0