16 Augusti

Åhh vaknade för 18 minuter sen! Ointressant vetande, men what ever! :D Är enormt trött, la mig inte i sängen förrens halv 5 tror ja den började närma sig :( Så nu är ja DUUUNDER trött! Men de är ju självförvållat!

Va på fest igår med Katarina hos Jossan W! Väldigt trevliga människor och så, men man kanske inte hade de roligaste!Nu låter de nu ju som om ja inte alls kan ha kul nyktert och så är ju inte fallet, men igår va de inte min dag egentligen att vara nykter! Tror ja hade rockat hårt om de vart lite alkohol i mitt blodomlopp :) Fast å andra sidan så är de enormt skönt att vakna upp och inte känna att man är bakis :) Sen kring 11 for ja och hälsade på Petter, vi satt och surra massor och drack massa te :) Indian Spice! :) Mumma! Konstaterade då att de är fasiken godare med lös-te. Jag har påsar med Indian Spice men lös-teet slår allt :P Så for därifrån kring halv 4 och packade lite sen då ja kom hem och ska forsätta med de nu!

Ska fara och hälsa på i Lappurträsk idag med :) Enormt kul! :D Har inte sett busfröet på lääänge, den lilla tösen går ju nu och allt! Fan sluta växa ett litet tag :P Sen ska ja ju även va social med hennes mamma, såklart! :D


Näää ingen lugn och ro här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0