11 Augusti

Igår va ja ledig! Skönt! Så jag steg upp kring 10 tror ja, började att se lite på tv medan ja försökte fixa mig lite! Jag skulle nämligen på stan med Stina :D Så kanske krinh 12 for ja och hämtade henne och vi begav oss till stan :D Inte alls dumt! Gick runt ett tag sen bjöd Stina mig på Thai Garden lunch :) Mumma! Tusen tack vännen! Då dök även Linnea upp till stan :) Gick ett tag till på stan och sen for vi hem till mig för att fika lite :D Vi väntade på att min mormor, morbror. hans sambo och dotter skulle komma :D Sen fikade vi, efter 4 dök även Johannes upp! Vi fikade och surrade på som vanligt :)

Sen for dom hem alla kring 18.30-19.00, så ja plockade ihop lite och ville absolut inte bara sitta hemma och ha de tråkigt! Så ja ringde runt och vi bestämde att vi skulle dra till Anneli & Danne och lira lite Buzz :) När ja precis skulle fara dit så dyker Robban upp :) Så ja stannade hemma och bjöd han på fika :D Sen drog ja till Klubbgärdet :D Där väntade redan Carro, Anneli & Danne, sen dök även Tomas & Katarina upp! :D Tomas hade aldrig spelat Buzz och han vann varje gång förrutom den sista den vann Anneli :) Nybörjartur kallar ja de :P Hehe! Idag har ja bara jobbat och nu blir de film som gäller! :D



Inköpen igår:
Linne - Carlings
Paljettmössa - Kappahl
Skor - Scorett


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jo det var ganska trevligt, men på vägen hem var det mindre kul. Alva bara skrek och inget va bra. Lite jobbigt och dessutom var vi nästan i nattberg..

2009-08-12 @ 20:48:40
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0