Detta va kul!

Första bästa kompis: Jag måste säga Lave, han var min granne i Vistträsk som jag hängde hos jämt å ständigt när de fanns ledig tid! Hjälpte han med alla hönsen å kycklingarna :) Tyvärr så dog han när ja va liten, tror att ja var kring 7 när han gick bort! :( Han är då iaf min skyddsängel har ja fått reda på av ett medium! :) Me and Lave!

Första kärlek: Jag vart tillsammans med Johan i 7:an, skulle säga att ja var kär i han först, men den första riktiga kärleken var med Michael.

Första husdjur: De var en kanin vid namnet Gulliver. En stor väderurskanin som var albino!

Första utomlandsresa: Om man räknar Norge som utomlandsresa så var de den första, för dit började vi fara när ja var typ 3 år tror ja. Varje höst har vi farit dit och fiskat och gör detta ännu. Men om man räknar till sol å bad, så var de med min högstadieklass i 9:an, en klassresa till Sunny Beach i Bulgarien! Many good memories! 


Första jobb: Mitt första jobb var på Verdandi Mini Zoo. Ett sådant feriejobb åt kommunen. De sämsta man kan hitta! De va ju inte så mycket man gjorde men de va då inte kul iaf!

Första busringning: Men guuud! Ska man komma ihåg det??! Jag vet bara att jag & Lova busringde massor och kul var de! 
 
Första skivan: De va med Robyn! Den tyckte ja om! Fast vet då inte om den finns kvar i min skivsamling??! Kanske ligger hemma i Vistträsk och dammar.

Första prillan: Jag kan inte ha varit mer än några år/månader. Jag tyckte nämligen att de var himla gott att äta på min fars snusdosor. Pappa tyckte inte att de va lika kul dock . Kan förstå han i efterhand, skulle nån blöta ner mina cigg pack med massa saliv skulle ja inte heller tycka de va kul! Men tillslut vart han så less så han la in en storprilla i min mun och då slutade jag med att äta på hans snusdosor. Tricket funkade på mig!

Första rök:  Var med Lova och Eleonor, kan de ha varit sommaren mot 7:an. Tror de!

Första fyllan: Detta var i 7:an. Jag, Lova och Eleonor kom ju på värsta braiga ideen att vi skulle supa i Lovas stuga i Muskus. Eller vi skulle ju enligt de vi sa till våra föräldrar bara sova där och umgås typ! Men de vart braka fest och den slutade inte så bra. Vi blev påkomna av Frida [Lovas syster] & Fridas kompis Sofia. Detta innebar att dom skulle stjussa hem massa fyllisar från stugan som var inne i skogen. innebar även att man va tyvungen att gå en bit för man kunde inte ta sig dit med bil. Så dom fick släpa på oss fyllisar [inte då bara vi tre förstås]! De va inte poppis! Men de är himla kul att tänka tillbaka på. What a fun memorie!

Utmanar er som känner att detta va kul att läsa! Kul att skriva tyckte ja!








Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du hitta "min" utmaning ;) jag gjorde den nästan helt själv. lite roligare frågor än vad det brukar vara :) kram på dä! /MLI

2009-05-13 @ 22:34:31
URL: http://mlisord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0