21 April

Nu sitter ja å väntar på att Katarinas åbäke till dator ska komma igång så vi kan ha våra msn-snack!! :) Fan de jävlas bara med oss, vet inte om de är bra problem med msn eller om dom vill att man typ ska hugga ihjäl datorn för att de inte funkar!!! Nää nu är ja arg på msn!! Bajs skit!

Annars har ja bara jobbat idag!
Äntligen har ja fått veta att paketet som Carro skickade till mig från Singapore har kommit, så ja kan hämta ut de! Det var ju en massa skit när ja plötsligt fick hem ett brev där de stod att ja skulle ha kvitto, kunna redovisa vad som fanns med i paket, mitt personnummer osv. Jag kunde bara säga en sak, å de va ju mtt personnummer... Så jag drog slutsatsen att de var kläder till henne själv. Hon skickade tidigare ett paket från Australien å i det paketet fanns de kläder. Så jag ringde till företaget som tagit paketet i Helsingborg, dom försökte hjälpa mig så gott som möjligt. Jag fösökte med allt ja kunde till att få tag i Carro som för närvarandet befann sig i Thailand. För att få veta innehållet i det. De gick tillslut så, jag skrev melet som dom ville å nu har de kommit :D BRA säger ja, för kunde dom inte få uppgifter så var dom tvungen att skicka tillbaka dom till Singapore!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt tänkt fara till Piteå någon dag här framöver. Tänkte shoppa lite, är du ledig någon dag till veckan? :)

2009-04-23 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0