19 April

Idag har jag jobbat! Känns himla bra att helgen är överstökad! :) Vill bara att man ska bli väck denna förkyldning som man dragit på sig! :S Inte alls kuligt! Men gör mitt bästa och nå mer går de inte... tyvärr!

Har även pratat lääänge med min vän Katarina ikväll! Tacka gudarna att man kan ringa genom msn asså! :D Hoppas allt löser sig! Och de kommer att blir bra snart! Tid läker faktiskt sår. Fastän inte alla tror de. Trust me I know!

Hoppas att Lova och Alva kommer imorrn med!
Om Emmas smycke har kommit till stan så ska vi umgås :) Å de var ju sist på dopet, de är fasiken för länge sen nu! Å Alva växer ju som en galning säkert. Man hinner inte med i svängarna!

Men nu till en annan höjdpunkt för kvällen! :D Ska nämligen sätta igång den nya Fast & Furious filmen :)
Läckerbitar ohhja!!


Katarina & Jag


Lova, Johnny & Alva


The movie for the night :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0