Varmare breddgrader

Har jobbat på dagiset i V-träsk idag :) Barnen är ju såå söta bara :) Längtar till Tisdag nu, då bär de av till varmare breddgrader nämligen Paris [ i 3 dagar] sedan vidare till Barcelona [ där vi stannar i typ 9 dagar ]. Ska inte alls bli tokigt. Mamma och pappa for igår, dom ska köra hela vägen ner dit med husbilen och då möter dom upp jag och min syster på flygplatsen :) Det är inte varmt i huset känner ja, skulle behöva få på mig lite mer kläder för jag fattar inte hur man ska göra för att få upp värmen och så tror ja att my parents har tänkt spara lite på strömmen när dom nu ska vara borta. ett tag. Imorrn blir de att fara till min lägga i stan igen, jag ska bli uppvaktad. Anneli, Emma och Carro har tänkt supa mig under bordet förmodar ja eller nått :) Jag fyllde ju år för en månad sedan men det har inte passat för någon förrens nu, eller de är väl jag som har vart borta mest :)

Ska tillbaka på söndag hit igen, beroende på när jag är kör-duglig. Sen blir de jobb måndag och då far jag och min syster ner till STHLM, sen vidare på tisdag morgon 04.40 [ not a nice time ]

jag är lite små sugen på nått smarrit. Tror ja allt ska göra mig lite palt :) De lät väl gott?!

Nu börjar de gå mot slutet för min vän Lova och bäbisen :) Men inte nog snabbt ännu. KOM UT VÄNNEN!!!

I´ll call you later Lova!

/ Catrine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag har tagit mig hem nu igen om du nu hinner läsa innan du dyker upp. :)

Vi har varmare idag, har ju eldat så jag har ngn värme här :)

2008-09-12 @ 17:45:44
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0