Helgen

I lördags var jag först på stan med Emma och skulle kolla om massa saker, men speciellt nya bh:ar det är ett måste. Hittade 2 stycken, bra! Ska sen köpa mera!! Sedan for vi på Blå Ängeln och käkade med Lova& Johnny, sedan kom hon till mig och lånade ett par byxor. Stessad, för vi ska ju ha party i V-träsk ikväll och tömmning på Kanis. Väntar på att Kg ska sluta jobbe och vi ska börna till V-träsk. Börjar göra oss i ordning och Mari & Linnea anländer kring 7 . Super oss fulla, pappa arbetgivare dyker upp när vi är ute och röker, bjuder han på lite vin och sen tror ja att vi far till min morbror i K-träsk och fortsätter våran fest dära i kåtan. Trevligt var de dära :) På kanis är det fullt och ja tog mig inte in en enda gång, men inte led jag för de, jag va ändå nog full :) Vi drar in till byn och käkar på grillen vidare till Mari och sedan väntar vi på att Lova ska hämta oss :) Zzzzz, i sängen  :) Detta var väldigt ihopdraget men men....


Idag har jag jobbar på dagiset i V-träsk och ska snart till min lägga :D ojj shit, är klckan redan 5 du nu har ja inte tid nå mer..


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0