Home Sweet Home!

Halloy halooy! Är nu hemma i min lilla hemby igen :) Har varit hemma sen i tisdags. Hade massa planer på att umgås med massa polare hära i veckan men de blev att jobba på Altuna dagiset, nog för att de inte gjorde nått heller :D Tjäna pengar samtidigt som man är hemma är ju inte dumt :) Pappa tittade just in, han kom hem från Kåbban :D Söt papsen! Blir väl snart att käka lite middag och sen ska jag TVÄTTA! har en massa tvätt som ska tvättas eftersom jag ska ha med de till Rättsel! De ska blie skita kul att göra samma som förra året :) Fara ett helt gäng till en stuga och suuupa som bara faen! HAHA! eller dricka gott och umgås kanske man ska skriva?!?! Imorrn blir de att Linnea åker med bussen till Vistträsk och sen tar vi min "Racer" Opel och kör till bushen! :D

Var med Lova Pova igår, hon kom til mig och vi såg One Tree Hill och de var bra som tusan. Vill att de ska vara onsdag nuuuu! Sen for vi till byn köpte lite mat och candy :) Hem till Lova och såg på film, och vem tror ni slumrar till i fotöljen hos lova?! Jo om inte JA!!! hahaha. De blir som standard. Men de är tur att Lova vet hur ja funkar, hoppas inte hon tar illa upp !

Nää, nu ska ja kolla upp när de går en buss och ringa linnea och berätta hur läget ligger till och sen tvätta och packa :D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0