Överblick

Mycket hänt sen senast. Vart ska man börja egentligen?! I lördgas var det då personalfest för Konsum :) Hade förfest i personalrummet å sedan begav vi oss til bowlinghallen för att spela och äta god mat! Väldigt kul var det! Länge sen man var å bowlade så man var lite ringrostig :P hahha! Nog för att alkoholen hjälpte ju säkert till :)Kvällen började närma sgi 11 å alla skulle fara så de var bara att ringa min snygga chaffis Lova som kom å hämtade mig och Karin. När man öppnar bakdörren flyger Hanna på mig :) Hon var full den lilla damen :D hahah! Men de var ju vara kul! Lova släpper av ja, Marie å Karin. Å rullad vidare med Hanna nånstans :P Jäklat dött på kanis den  tiden! men men. Var inte dära alltför länge för ja frös å sen var det inte så kul att vara själv å så! Började gå hemåt för Lova var inte på väg än. I kanis korsningen kommer Peter [den räddande ängeln] å plockar upp mig å kör å möter lova med bilen :) Sen var de bara att sova när man kom hem. Trodde ja ju, men hade verkligen fel! Blev telefonbombad! Sen efter om å men så somnade ja.

Vaknade inte upp till nått trevligt. Tittar på mobben å får se ett sms. Det var inte uppskattat. förstår faktiskt inte fortfarande varför du ens trodde nått sånt! Ska man inte ifrågasätta killen först? Eftersom vi nu är vänner, å dom brukar man ju lita på?!! eller hur?


Men men, orkar inte bry mig. Tycker att vi börjar nli för stora för sånt hära tjafs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0