Farfar :)

Min söööta farfar kom förbi idag. Då sa han : Catrine, tror inte att ja sett din bil på insidan! Så ja sa bara: Men du, då är de då på tiden att du kikar på den snygga insidan då :) Vi knallade ut till bilen, sätter oss å startar den för att lyssna på lite musik :) Efter bara några sekunder säger farfar ; Har du lite soppa?`! - Jo det har ja säger ja då! Får väl se om ja tar mig ner på byn :) hahha! Å vet ni vad min farfar säger då?! - Men vi far ner nu på byn å tankar full tank :) Okey, sa ju ja såklart :D Snacka att ha den sööötaste farfar´n !


Hur kan du vara så enögd?! Inser du inte att ja är mer intresserad av dina intressen än vad Alex är! Det har alltid varit så. Men ändå ska du truga i han saker han inte tycker om. Men ändå ger du inte upp, han kunde inte köra crossaren din lösning på det var : - Det kommer, det är ju inte så lätt första gången!!! Men snälla pappa inse att ja å du har mer gemensamt än vad du å Alex har! Varför ska du vara så gammelmodig när det gäller motorer? Vem är det som har kört fyrhjuling mest av alla hära i familjen, om inte JAG??!??!! Han har nästan aldrig kört sin fyrhjuling! han vill ju inte ens hålla på med motorer. Å jag som vill köra å kan köra, får ja??! NEJ!! För det är ju inte en "tjej-göra" enligt dig. Jag hoppas att du någon gång i framtiden inser att du missat mycket kul med mig!! Jag blir sååå förbannad när det gäller detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men behåll du din jävla kära crossare för dig själv. Men förvänta dig inte att du då ska låna nått som tillhör mig, när ja inte får det av dig!


Over and out...




 

I don't wanna see you ever sad
And everything I've got, you can have
When it's all too much
You need some human touch
To see it's really not so bad



 


Kommentarer
Postat av: lovisa

du kan ju alltid låna johnnys crossare :) så kan vi fara till sandtaget och prov köra lite :)

2007-05-13 @ 01:20:23
URL: http://utanandetag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0