Cruising

Lördag :

Vaknade kring 11 [tror ja] resten av familjen satte ute å solade :) Gick upp ur min dundervarma säääng å tog mig lite mat i magen. Ringde Lova å hörde när vi skulle bege oss mot Piteå Stad! :) Vi bestämde kring 8 tiden. Så de fanns ju mycket tid kvar att göra något vettig. Men tro inte att ja gjorde nått förde :P hahaha!  Sen var de bara att hoppa i duschen å börja sin tillfixning :D Vid halv 8 stjussade min far mig till Lova å där fick ja rasta Nelly medans hon snabb sminkade sig. Eftersom ja kom med hennes smink som hon har haft hos mig :) Nelly var lite besvärlig, hon ville inte göra sina behov utan ville hellre leka med Bens! Till slut pissa hon iaf :) Sen började vi rulla snygg bilen : En Camaro Cab ;)  Destination : Älvsbyn - Konsum först! Skulle handla lite dricka men insåg att det fanns inte den drickan ja ville ha så det fick vänta tills vi kom till Pite. Nu var vi på vägen igen. Lova tyckte de var lite ovant å obehagligt att köra bilen, men de är ju så när man kör en bil man aldrig har kört! När vi kommer till Pite är de HELVETES mycket bilar i farten!! Åhh snygga jävar också! Men vi var ju väldigt tidiga i Pite så ja ringde Syster Carro å frågade om vi kunde komma på festen som Carro var på, å det gick suuuper bra! Var är ett tag, Lova hann med att äta två smörgåstårtbitar. Hon åt min bit också :) Sen insåg vi ju att vi ville ut å kolla på alla bilar så vi rullade vidare å tackade för oss! For till Petter å snabblånade toan å ut på raggen. Snacka att de var finfina bilar ute, men de fanns ju dock undantag också. En viss bil undrade ja hur den ens fick kör på vägen [om den ens fick det vill säga] hahha! Snacka att man kände sig utstirrad i bilen :) Men de var väl bara för att de var brudar som satt i våran snygga bil! Petter å Cilla åkte med nån sväng också, men dom såg inte så mycket, tyvärr. Sen stjussade vi även hem Emma å Danne. Men de var himla tjorvigt att veta vart dom tagit vägen :) Till slut hittade dom oss vid Åhlens :) Kvällen började närma sig mot sitt slut, mer bilar å bilar rullade hemåt. Jag å Lova började känna att magen vlle ha nå gott. Så vi drog in på Sunes, beställde nå käk å åt i bilen för de var så mycket folk dära inne. Efter ett skrov var man suuuuper mätt, å vi rullade hemåt :)

Tack Lova för en suuuper kul kväll! Det måste vi bara göra om. Kärlek.

                     


     
image1

Kommentarer
Postat av: Lovisa

snacka om sneda glasögon!! :S haha! men kul hade vi :)

2007-05-11 @ 01:18:58
URL: http://utanandetag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0