Morgontrött !

Klockan ringde 9.00 imorse. Åhh nej! Nu var de bara att stiga upp ur sin varma sääng och börja platta håret å sminka sig. De vart inte så avancerat eftersom ja inte orkade. De var alldeles för tidigt för min del! Sen satte jag mig framför tv:n en snabbis innan ja var tvungen att fara till jobbet. De var då absolut inte nå vettigt att se på tv:n den tiden. Men inte undra på det, man SKA ju inte vara uppe så tidigt egentligen :) Men de gick då bra att jobba idag, inte alls några konstigheter :) Undra om man ska ta att orka se på tv nå nu innan ja lägger mig för natten. Hmm? såg dock att de var American Idol. De måste ja nog se iaf. :) dom är ju så hiiiiiimla dåliga på att sjunga. HAHA, skulle farmor skulle ställa upp skulle de ju fan låta bättre :) Men sen måste ja VERKLIGEN sova så ja orkar jobba till 21.00 imorrn med :)


Längtar tills ja flyttar :)




Ni har ögon av kristaller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0