Älskade Liv!

Idag ägnar ja mina tankar på dig, Liv! Saknar ditt skratt och dina tokiga ideer vi ibland kom på :) Varför skulle Gud ta en av sina vackrast änglar till sig så tidigt?!?! De kommer jag nog aldrig att förstå. Jag får helt enkelt leva med ett ovetande svar, tills ja kliver vidare på andra sidan. För ett tag sedan hittade jag ett brev som jag skrev till dig, där stod det allt mellan himmel och jord. Men de behöver ingen mer än du och jag veta :) Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, som restan av din familj också har! Saknar dig!

Grattis På Namnsdagen Liv! Rest in Peace


Bara lite historik ;
Namnet Liv kommer från de fornnordiska namnet Hlif som betyder värn och skydd men det associeras med ordet liv. Och lyssna här ; När jorden gick under i Ragnarök så var det endast en kvinna som överlevde, Hlif.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0